środa, 16 sierpnia 2023 06:27 Poprawiony: środa, 28 lutego 2024 01:02
FOTOGALERIA Z WYDARZENIA - TUTAJ
WIDEOREPORTAŻ Z WYDARZENIA - TUTAJ
Miejski Ośrodek Kultury oraz Miasto Zabrze
serdecznie zapraszają 30 września 2023 r.
na imprezę plenerową SKARBNIKOWE GODY
PROGRAM IMPREZY:
> BARWNA PARADA
ZBIÓRKA UCZESTNIKÓW od godz. 1000 – parking Centrum Handlowego Platan
START PARADY 1100 - ul. Religi
TRASA PARADY: ul. Religi > ul. K. Miarki > ul. Jagiellońska > ul. Słodczyka > plac Traugutta >
Park Miejski w Zabrzu.
MEGA SKARBNIKOWY KONKURS
Na najładniejsze przebranie indywidualne lub grupowe zaprezentowane w paradzie.
Temat „MAGICZNY OGRÓD” (słowa klucz: ogród, kwiaty, rośliny, drzewa, przyroda, magiczne miejsca, ekologia, piękno natury).
Nominacje i nagrody przyznawane są w pięciu kategoriach: przedszkola, szkoły podstawowe,
szkoły ponadpodstawowe, osoby dorosłe, zespoły.
> PIKNIK RODZINNY – Park Miejski przy ul. Dubiela, od godz. 1130
11.30 Przywitanie muzyczne - Orkiestra Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu oraz Rybnicka Akademia Mażoretek
11.45 Otwarcie imprezy i powitanie gości przez Panią Prezydent
12.30 Występ muzyczny Zabrzańskiej Szkoły Suzuki
12.45 Skarbnikowy konkurs – rozdanie nagród laureatom
13.20 Bajkowe party z mega pluszakami i bańkami
15.00 Teatr Trip – „Skarbnikowe Kamraty”
16.15 Festiwal kolorów Holi
16.30 Konkursy dla rodzin z nagrodami
17.00 Koncert – MAJA CEMBRZYŃSKA
18.00 Festiwal kolorów Holi
18.30 Koncert STACHURSKY
19.45 Festiwal kolorów Holi
20.00 Koncert MARGARET
DODATKOWE ATRAKCJE:
Regulamin porządkowy imprezy plenerowej Skarbnikowe Gody
Formularz zgłoszenia STOISKA HANDLOWO / PROMOCYJNEGO
Formularz zgłoszenia STOISKA EDUKACYJNEGO
Regulamin Parady i Konkursu na najładniejsze przebranie Skarbnikowe Gody
Formularz zgłoszenia UCZESTNICTWA W PARADZIE
- zgoda na udział oraz przetwarzanie danych osobowych – osoby niepełnoletnie
- zgoda na udział oraz przetwarzanie danych osobowych – osoby pełnoletnie
Regulamin imprezy masowej Skarbnikowe Gody
OGRANICZENIA W RUCHU DROGOWYM W DNIU IMPREZY - TUTAJ
> ORGANIZATORZY:
« poprzednia | następna » |
---|